Obliczone na podstawie 42 opinia otrzymanych w ciągu 12 ostatnich miesięcy *

* 42 opinie od 29.06.2021

Opinie klientów

Opinia klienta

 

2 / 5

Ogólnie do tej pory nie miałem problemu. Przy ostatnim odbiorze auto na placu Adesa ładowane było wózkiem widłowym przez pracownika placu. Przy załadunku uszkodził przedni błotnik oraz maskę silnika. rekompensaty brak bo ładowane było wózkiem widłowym, opieszałość pracownika placu który stwierdził że auto było i tak uszkodzone, lecz uszkodzenie napędu ni jak nie ma się do uszkodzeń lakierniczo-blacharskich przy aucie z 2017r. Opis auta też pozostawia wiele do życzenia.
le 10.01.2022 przez .

w wyniku doświadczenia 22.12.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

W przypadku uszkodzonych oraz niejeżdżących pojazdów załadunek odbywa się przy wykorzystaniu wózka widłowego, mimo tego, że nasi współpracownicy starają się nie spowodować żadnych dodatkowych uszkodzeń, to niestety nie zawsze jest to możliwe przy tej formie załadunku.
Dodatkowo w przypadku uszkodzonych pojazdów prosimy mieć na uwadze fakt, że Adesa w większości przypadków nie dysponuje badaniem technicznym oraz listą części jakie należałoby wymienić – opis zazwyczaj zawiera objawy.
W przypadku pytań bądź też wątpliwości prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta
Pokarz wszystkie komentarze

Opinia klienta

 

1 / 5

Samochody przyjechały rozkradzione , nie polecam . Duże straty pieniężne , Sprzęgło całkowicie zatarte ..
le 16.12.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 01.12.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) pojazd, który odbiega w znaczący sposób od opisu, to prosimy o złożenie reklamacji.
Zachęcamy również do zapoznania się z zasadami rozpatrywania reklamacji.

W przypadku pytań bądź też wątpliwości prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta

Opinia klienta

 

2 / 5

Brak odpowiedniego wsparcia i unikanie odpowiedzialności za pojazdy sprzedane za pośrednictwem portalu. Cwaniactwo biznesowe.
le 16.12.2021

w wyniku doświadczenia 15.11.2021
*Dane pseudonimizowane

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) pojazd, który odbiega w znaczący sposób od opisu, to prosimy o złożenie reklamacji.
Zachęcamy również do zapoznania się z zasadami rozpatrywania reklamacji.

W przypadku pytań bądź też wątpliwości prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta
Pokarz wszystkie komentarze

Opinia klienta

 

1 / 5

2 auta ktore lupilem u Was i obydwa przyszly rozkradzione a dodatkowo w jednym sprzęgło zatarte. Oszustwo w białych rękawiczkach
le 01.12.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 16.11.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) pojazd, który odbiega w znaczący sposób od opisu, to prosimy o złożenie reklamacji.
Zachęcamy również do zapoznania się z zasadami rozpatrywania reklamacji.

W przypadku pytań bądź też wątpliwości prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta

Opinia klienta

 

1 / 5

Zepsute wspomaganie kierownicy !!!
le 04.11.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 20.10.2021

Opinia klienta

 

1 / 5

Zostałem bardzo oszukany stan auta !!!
le 04.11.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 20.10.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) pojazd, który odbiega w znaczący sposób od opisu, to prosimy o złożenie reklamacji.
Zachęcamy również do zapoznania się z zasadami rozpatrywania reklamacji.

W przypadku pytań bądź też wątpliwości prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta

Opinia klienta

 

1 / 5

Zły opis auta !!! Pojazd zjechał z uszkodzoną automatyczną skrzynią. Nie było nic w opisie. Problem z reklamacją, nie uznana
le 20.10.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 05.10.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Ufamy, że decyzja została podjęta zgodnie z zasadami rozpatrywania reklamacji.
Jeżeli uważa Pan(i), że ADESA nie wywiązała się należycie z zasad rozpatrywania reklamacji, to proszę o kontakt, a sprawa zostanie przekazana przełożonemu w celu przeprowadzania ponownej analizy zgłoszenia.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta
Pokarz wszystkie komentarze

Opinia klienta

 

1 / 5

Auta bardzo słabo opisane nie pokazane wszystkie uszkodzenia. Brak kontaktu z obsługą strony jak i firmy Adesa a jak się już uda nawiązać kontakt to brak pomocy. Reklamacje wszystkie z góry odrzucane i cała odpowiedzialność zrzucana na kupującego.
le 15.09.2021

w wyniku doświadczenia 31.08.2021
*Dane pseudonimizowane

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

Proszę mieć na uwadze, że podajemy godziny wsparcia telefonicznego na naszej stornie jak i w stopce pracowników działu obsługi klienta (obecnie można się z nami skontaktować między godzinami 9-12 oraz 14-16), dodatkowo istnieje możliwość kontaktu drogą elektroniczną – mailowo.
Jeżeli uważa Pan(i), że Adesa nie wywiązała się należycie z zasad rozpatrywania reklamacji, to proszę o kontakt, a sprawa zostanie przekazana przełożonemu w celu przeprowadzenia ponownej analizy zgłoszonego roszczenia.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta
Pokarz wszystkie komentarze

Opinia klienta

 

1 / 5

Ogromne trudności z dopełnieniem formalności ,,, pracownik chyba się nudzi i uważa że to jakaś gra ,, a ludzie po prostu muszą pracować
le 11.09.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 27.08.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Kliencie,

W przypadku problemów natury administracyjnej prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, z przyjemnością doradzimy jak sprostać wyzwaniom formalnym.
Proszę również mieć na względzie, że pewne czynności są wymogiem natury prawnej i muszą być należycie spełnione/zrealizowane.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta
Pokarz wszystkie komentarze

Opinia klienta

 

1 / 5

sprzedajecie auta z wadami ukrytymi,unikacie odpowiedzialnosci i piszecie takie bzdury ze prawnik to wysmial.sprzedajac auto ktore ma spawana podluznice i nie piszac tego w aukcji ze jest powypadkowe i tak beznadziejnie zrobione to sami na siebie wydajecie wyrok.ktos te auta opisuje u was a skoro tego nie napisal tzn ze swiadomie i z premedytacja ukryl wade naruszenia konstrukcji auta i kiepska naprawe tego.ja tego nie zostawie tak.
le 06.08.2021 przez .

w wyniku doświadczenia 22.07.2021

Komentarz ADESA Europe
Szanowny Panie, przykro nam, że nasz serwis nie spełnił Pana wymagań. Jesteśmy wdzięczni za wszelkie, nawet najmniejsze uwagi. Sprawdzimy ta sprawę i skontaktujemy się z Panem niebawem.

ADESA Europe
Opinie wyświetlane w porządku chronologicznym

Informacje Adesa.eu

Opis :

Szukasz sprawdzonych samochodów używanych? Zarejestruj się w ADESA i zacznij uczestniczyć w naszych aukcjach motoryzacyjnych. W naszej ofercie znajdziesz zagraniczne auta używane, poleasingowa a także uszkodzone.

Adres:
ADESA Europe
Grijpenlaan 19A
3300, Tienen
Poleć:
Strona internetowa:
Kontakt:
Tel: 32 16 38 00 68
info@adesa.eu
Autoryzowany przedstawiciel:
ADESA Europe
Status :
zaktualizowany
Ilość opinii:
42

O nas Prawdziwe-Opinie

Prawdziwe-Opinie są zarządzane przez niezależną firmę zbierającą opinie klientów sklepów internetowych - po dokonianiu przez nich zamówień. Celem firmy jest pomoc e-sprzedawcom w wyróżnenieniu się i byciu bardziej wiarygodnym. Dowiedz się więcej